LACTÀNCIA MATERNA.

jueves, 28 de abril de 2011

Bambi 7.

Hola Mar!!!
 
Bé jo he tingut 2 nenes, la Dakota que ara té 23m i l'Aura que en té 5m. Els parts van ser completament naturals. A la Dakota li vaig donar el pit durant 6m i la meva experiència va ser una mica dureta. Primer :tens durant 1 mes aprox. un dolor als pits que et cauen les llàgrimes cada cop et poses el bebé per menjar, però et sacrifiques ja que  saps que això és normal. A part d'això, va ser una situació de molta dependència, ja que no podia fer cap viatge que no fos amb ella perquè cada 2-3h li havia de donar el pit, sortia a passejar o a prendre algo i ella també volia pit encara que li hagués donat a casa abans de sortir, o sigui, havia d'anar treient el pit per tota arreu. Les nits eren horribles, cada 2-3h despertat per donar-li el pit,etc. Va tenir mogollon de còlics, restrenyiment des del mes de vida, etc i això que diuen que amb la lactància materna menys còlics i no restrenyiment, doncs la meva ho va agafar tot la pobreta. També has de sentir per part d'algun familiar "es que plora perquè queda amb gana", "es que no fas prouta llet", "jo si fos tu li donaria el biberon", "bla,bla,bla", tots donaven la seva opinió i el que feien era incordià encara més!! Quan vaig deixar d'alletar, la veritat es que em vaig sentir alliberada i el meu caracter també va canviar.
Quan em vaig quedar embarassada de l'Aura tenia claríssim que no li donaria el pit, tot i que algú va intentar convencem. Primerament vaig pensar que la Dakota era encara petiteta i ja me temia lo peor i després volia tenir més temps per la Dakota i que el pare s'involucrés també més amb la petiteta, ja que fa molt l'ajuda de la teva parella. Així que, li estic donant el biberon i això es gloria: dorm tota la nit, no ha tingut cap còlic ni restrenyiment i lo milllor de tot es que puc anar a on sigui i sé que a la meva filla li pot donar el menjar qui sigui. Potser es comoditat?? no ho se, però crec que has de buscar el benestar tant pel bebé com per tu i la familia.
 
Un petó ben gran i espero que la meva aportació no hagi estat massa tard!!!
 
Sort!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario